Module groepslessen:


Binnen het Sportcentrum besteden we veel aandacht aan ons aanbod van groepslessen. Wij blijven dit continue optimaliseren. Elke ochtend en avond worden er groepslessen verzorgd. Na het aangaan van onze fitnessmodule ‘fitness en groepslessen’ krijg je toegang tot onze fitness app. Met jouw persoonlijke account kun jij je inschrijven voor diverse lessen. Dit kan via de app op je telefoon of Fitclub website. Een uitleg hiervan ontvang je binnen één week na ingang van jou abonnement.

Op dit moment hebben wij de volgende groepslessen:

Placeholder

Zumba (Ladies only):


Zumba is een fitnessprogramma dat is gebaseerd op Latijns-Amerikaanse dans, zoals de salsa, merengue, reggeaton en cumbia. Bij zumba train jij je benen, billen, buikspieren, armen en je conditie. En dat terwijl je niet eens in de gaten hebt dat je aan het sporten bent.


Placeholder

Fusion (gemengd):

Fusion richt zich op het verhogen van jouw spiermassa en conditie. Bij het verhogen van de spiermassa zal je niet alleen meer vet gaan verbranden tijdens de trainingen maar ook tijdens rust. Fusion oftewel fusie is een combinatie van verschillende stijlen en trainingen in één les. Voorbeelden zijn; High intensity interval trainingen (HIIT), Tabata, Circuit- en kettlebell trainingen.



Placeholder

Bootcamp (gemengd):

Deze les is geschikt voor iedereen die het heerlijk vindt om in de buitenlucht te sporten. We maken gebruik van het bos, boomstammen, strand, zand etc. Iedere week word je weer verrast met nieuwe oefeningen waarbij je zowel mentaal als fysiek uitgedaagd wordt. De uitdaging ligt in het verleggen van jouw grenzen op beide vlakken. Als logisch gevolg werk je aan je zelfvertrouwen, teambuilding en positieve instelling.

Placeholder

Perfect Pilates
(Ladies only):


Pilates is een trainingsmethode met oefeningen voor een mooi en sportief lichaam. Het bestaat uit grondoefeningen voor buik, billen, benen, rug en armen. Pilates richt zich ook op een stevige en stabiele rug. Pilates is al een 100 jaar oude methode en de wetenschap is in de loop der jaren veranderd. Een team van therapeuten en artsen van Fysio Physics heeft in de tussentijd de methode aangepast en geperfectioneerd.


Placeholder

Ladies kickboksen
(Ladies only):


Kickboksen is een vechtsport waarbij zowel de handen als de benen mogen worden gebruikt. Bij kickboksen worden de stoten van het boksen gecombineerd met de trappen uit sporten als karate en taekwondo. Ook zijn knietechnieken toegestaan. Kickboksen is behalve een uitstekende vorm van zelfverdediging, ook zeer geschikt als sportbeoefening. Je traint conditie, lenigheid, kracht en reactievermogen. In onze lessen wordt er niet gespard tegen elkaar.


Placeholder

Zaktraining
(gemengd):


Zaktraining is een perfecte training: je bouwt conditie en spierkracht op, zodat je een strak en sterk lichaam krijgt. Deze training is een goede manier om gewicht te verliezen. Tegelijkertijd word je weerbaarder en zelfverzekerder. Bij de zaktraining beoefen je dezelfde technieken en train je dezelfde spieren als bij kickboksen, alleen hier boks je niet tegen elkaar maar met elkaar.

Placeholder

Relaxersize (Ladies only);


Geen Yoga, maar een moderne en eigentijdse ‘down to earth’ methode. Relaxersize is een combinatie van therapeutische ontspanningsoefeningen, ademhalingsoefeningen, stretching en pilates. Relaxersize is laagdrempelig en dus gemakkelijk te volgen. Het is een must in een tijd waarin we lijden aan overmatige stress, oververmoeidheid, rugklachten en allerlei andere fysieke en mentale aandoeningen.
Met Relaxersize leer je hoe jij je lichaam en geest ontspant. Deze lessen van ’15 minuten’ sluiten perfect aan op de pilateslessen.


Placeholder

Wandel je fit (Ladies only):


Wandel je fit is een wekelijkse activiteit op de vrijdagochtend. Vind je het te intensief om aan de overige lessen mee te doen, dan kan wandelen een goede start zijn om te bewegen. Vind je het lekker om te wandelen? Of wil je heerlijk van de natuur genieten? Ook dan is ‘Wandel je fit’ een uitstekende optie. Tijdens het wandelen worden er ook bodyweight oefeningen gedaan. Dit wordt aangepast op jouw niveau.


Placeholder

Krav maga (Ladies only):


Krav Maga is een compleet zelfverdedigingssysteem dat toegepast kan worden tegen diverse vormen van geweld in de wereld. Het maakt je niet alleen fysiek weerbaar maar zorgt ook voor een sterke basis voor je zelfvertrouwen. Krav Maga werd zorgvuldig ontwikkeld voor een breed publiek en is daarom voor iedereen te gebruiken.

Placeholder

Paaldansen (Ladies only):


Paaldansen is een mengvorm van dans en atletiek waarbij verschillende oefeningen uitgevoerd worden rondom en een verticale paal. Sportief paaldansen is een erkende vorm van fitnesstraining. Je leert op een creatieve en sportieve manier jouw kracht, lenigheid en uithoudingsvermogen te verbeteren. Tevens vergroot sportief paaldansen jouw zelfvertrouwen en benadrukt jouw vrouwelijkheid zoals geen enkele andere les dat kan. Voordat je met de reguliere lessen mee kan doen, doorloop je eerst de basiscursus (of je hebt ooit al een cursus gevolgd). Hier leer je de basisoefeningen en bouw je de kracht, uithoudingsvermogen en lenigheid op die je tijdens de reguliere lessen nodig hebt.


 

Personal Trainer nodig?


Wil jij specifiek trainen of heb jij een stok achter de deur nodig? Ben je al maanden aan het sporten maar zonder enig zichtbaar resultaat? Wil je dat een trainer samen met jou kijkt naar je voeding? Onze Personal Trainers (PT’ers) werken met een specifieke trainingsopbouw welke zorgvuldig is samengesteld om jouw zo goed mogelijk te helpen.

Maak een afspraak
Placeholder